Słodka kariera w czekoladowej branży

Zapoznaj się z aktualnymi ofertami pracy:

Dział obsługi firm

Dział E-commerce

Dział Research&Development

Dział Graficzny:

Pozostałe

Wszystkie zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: rekrutacja@choco.pl z podaniem numeru referencyjnego ogłoszenia.

 

Poniżej możesz obejrzeć, na czym, między innymi, polega praca w Chocolissimo.

 

Specjalista ds. obsługi firm (nr ref: SF10) - upominki firmowe

do którego zadań należało będzie:

- ofertowanie produktów w kanale sprzedaży : upominki firmowe,
- kontakt z potencjalnymi i aktualnymi Klientami,
- doradztwo przy wyborze produktów i sposobu personalizacji,
- zarządzanie bazą danych,
- udział kreowaniu i przeprowadzanie akcji marketingowych,
- nadzór nad należnościami i przepływem dokumentów.

Od kandydatów oczekujemy:

- kreatywności i pomysłowości w pracy,
- pozytywnego nastawienia i wysokiej kultury osobistej,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole oraz odporności na stres,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z pewnością będzie atutem,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego – mile widziana.

Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z systemem premiowym. Zapewniamy możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia oraz ………. dużo, bardzo dużo, ciekawej pracy.

 

Koordynator sprzedaży (nr ref: KPH12)

Zadania:

- współpraca z kilkuosobowym zespołem,
- kreowanie polityki sprzedażowej i marketingowej,
- ofertowanie produktów w kanale sprzedaży : upominki firmowe,
- spotkania z klientami – pozyskiwanie i prowadzenie zamówień,
- aktywne poszukiwanie klientów firmowych w segmencie upominków i gadżetów firmowych,
- doradztwo przy wyborze produktów i sposobu personalizacji,
- zarządzanie bazą danych i akcjami marketingowymi w obsługiwanym segmencie,
- uczestnictwo w branżowych imprezach targowych,
- koordynacja i wybór akcji reklamowych w prasie i innych mediach,
- współpraca z innymi działami firmy.

Od Kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia w branży sprzedaży upominków firmowych,
- kreatywności i pomysłowości w wykonywanej pracy,
- wysokiej kultury osobistej i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętności samo-motywacji, pozytywnego nastawienia i odporności na stres,
- znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie,
- umiejętności pracy w zespole i koordynacji zadań.

Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z systemem premiowym. Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia a także:... dużo, bardzo dużo, ciekawej pracy.

Przedstawiciel Handlowy – upominki firmowe (nr ref: PH10)

do którego zadań należało będzie:

- ofertowanie produktów w kanale sprzedaży : upominki firmowe,
- spotkania z klientami – pozyskiwanie i obsługa zamówień,
- aktywne poszukiwanie klientów firmowych w segmencie upominków i gadżetów firmowych,
- doradztwo techniczne przy wyborze produktów i sposobu personalizacji,
- zarządzanie bazą danych i akcjami marketingowymi w obsługiwanym segmencie

Od kandydatów oczekujemy:

- kreatywności i pomysłowości w wykonywanej pracy,
- doświadczenia w branży upominków firmowych,
- wysokiej kultury osobistej i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętności samo-motywacji, pozytywnego nastawienia i odporności na stres,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym konwersacje

Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z s ystemem premiowym. Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia a także:... dużo, bardzo dużo, ciekawej pracy.

Specjalista ds. Marketingu Internetowego (nr ref. EC12)

Niezależnie od tego, czy specjalizujesz się w e-mail marketingu, kampaniach internetowych, social media, e-PR, czy buzz marketingu – jeżeli czujesz się fachowcem i szukasz środowiska, które pomoże Ci realizować własne pomysły – szukamy właśnie Ciebie! Szukamy ludzi, którzy potrafią przełożyć swoją pasję na efektywną realizację wyznaczonych celów.

Zadania:

- współtworzenie strategii i rozwiązań mających na celu rozwój sprzedaży poprzez sklepy internetowe,
- efektywne zarządzanie budżetem reklamowym poprzez kreowanie, prowadzenie i optymalizację działań marketingowych w Internecie,
- współpraca z portalami internetowymi, społecznościowymi, wydawcami oraz programami afiliacyjnymi,
- współpraca z dostawcami rozwiązań IT, kreowanie potrzeb i atrakcyjnych funkcjonalności,
- uczestniczenie w rozwoju oferty – współpraca z pozostałymi działami firmy,

Wymagania:

- minimum 2-letnie doświadczenie w marketingu internetowym,
- znajomość zagadnień i narzędzi związanych z promocją i sprzedażą w Internecie,
- samodzielność, chęć do pracy, kreatywność i determinacja w realizacji zadań oraz projektów,
- umiejętność poprawnego posługiwania się językiem polskim, posiadanie lekkiego pióra,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym,
- mile widziane wykształcenie związane z marketingiem, PR lub dziennikarstwem,
- mile widziane osoby, prowadzące własnego bloga, vloga lub inne projekty społecznościowe i internetowe.

Oferujemy:

- ciekawą pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku,
- możliwość kreowania i realizowania własnych pomysłów,
- stałe wynagrodzenie adekwatne do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników,
- dodatkowy system premiowy,
- niezbędne środki i narzędzia pracy, potrzebne do realizacji wyznaczonych celów,
- możliwość rozwoju, szkoleń i kształcenia, a także dużo… bardzo dużo, ciekawej pracy..

Specjalista ds. Obsługi Klienta Sklepu Internetowego(nr ref. EC15)

Do młodego zespołu specjalistów w dziale e-commerce poszukujemy specjalisty do obsługi sklepów internetowych, chcącego realizować swoje pomysły i ambitne cele.

Zakres obowiązków:

- obsługa mailowa i telefoniczna klientów sklepu,
- weryfikacja zamówień w sklepie internetowym,
- współpraca z działem produkcji,
- prowadzenie projektów, mających na celu poprawę procesów obsługi klienta oraz doświadczenia klienta,
- uczestniczenie w rozwoju oferty sklepu – współpraca z pozostałymi działami firmy.

Wymagania:

- minimum 12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta detalicznego;
- znajomość technik komunikacyjnych, związanych z obsługą telefoniczną i mailową,
- kreatywność, pomysłowość, samodzielność,
- wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze sklepu internetowego.

Oferujemy:

- odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku,
- możliwość realizowania własnych pomysłów,
- stałe wynagrodzenie adekwatne do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników,
- dodatkowy system premiowy,
- zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia, a także dużo… bardzo dużo, ciekawej pracy.

Specjalista ds. Rozwoju Produktów

Zadania:

- opracowywanie koncepcji nowych produktów,
- kompleksowe wdrażanie nowych produktów i całych linii produktowych,
- przygotowywanie zawartości merytorycznej katalogów produktowych,
- monitoring trendów na rynku ekskluzywnych produktów spożywczych,
- ciągłe udoskonalanie istniejących produktów,
- pisanie i redagowanie tekstów marketingowych,
- współpraca z działem graficznym i stały kontakt z dostawcami w kraju i na świecie,
- przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń produktowych.

Oczekujemy:

- doświadczenia z zakresu prowadzenia projektów,
- znajomości języka angielskiego,
- swobodnego posługiwania się programami pakietu Office,
- lekkości w pisaniu tekstów marketingowych,
- rozwiniętego poczucia estetyki,
- kreatywności i inicjatywy w działaniu,
- umiejętności pracy pod presją czasu.

Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku, bardzo odpowiedzialne stanowisko w ścisłym kierownictwie przedsiębiorstwa. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z systemem premiowym. Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia a także:... dużo, bardzo dużo, ciekawej pracy.

Grafik DTP (nr ref. GDTP 12)

Zadania:

- skład do druku materiałów firmowych, na podstawie przygotowanego projektu artystycznego: opakowań, katalogów, reklam,
- korekta materiałów wysyłanych do druku,
- przeformatowywanie elektronicznych materiałów reklamowych (bannery, mailingi,
- stała administracja elektronicznymi wersjami materiałów drukowanych i internetowych,
- akceptacja materiałów do druku (pre-press),
- elektroniczna obróbka zdjęć.

Od Kandydatów oczekujemy:

- biegłej znajomość pakietu Adobe (Photoshop, Illustator, InDesign),
- znajomości zagadnień związanych z przygotowywaniem materiałów elektronicznych do druku,
- znajomości zagadnień związanych z przygotowaniem internetowych materiałów reklamowych,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- mile widziana znajomość Flash i HTML,
- zmysłu artystycznego,
- znajomość języka angielskiego wskazana.

Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z systemem premiowym. Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia a także:... dużo, bardzo dużo, ciekawej pracy.

 

Junior Grafik DTP (nr ref. DTJ)

Zadania:

- skład do druku materiałów firmowych, na podstawie przygotowanego projektu artystycznego: opakowań, katalogów, reklam,
- korekta materiałów wysyłanych do druku,
- przeformatowywanie elektronicznych materiałów reklamowych (bannery, mailingi,
- stała administracja elektronicznymi wersjami materiałów drukowanych i internetowych,
- akceptacja materiałów do druku (pre-press),
- elektroniczna obróbka zdjęć,
- uczestniczenie w rozwoju oferty – współpraca z pozostałymi działami firmy.

Od Kandydatów oczekujemy:

- dobrej znajomości programów InDesign, Illustrator, Photoshop, Flash, Acrobat CC, CorelDraw (kolejność nieprzypadkowa!),
- dobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- umiejętności przygotowania materiałów do druku wg dostarczonej specyfikacji lub informacji,
- podstawowej wiedzy z zakresu HTML
- podstawowej wiedzy z zakresu poligrafii oraz wyobraźni przestrzennej,
- mile widziane doświadczenie pracy w grafice 3D (Cinema 4D, 3D MAX),
- dokładności, precyzyjności oraz terminowości,
- zdolności do pracy pod presją czasu,
- umiejętności pracy wielozadaniowej,

Oferujemy:
- komfortowe warunki pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stałe wynagrodzenie i premię uzależnioną od wyników w pracy oraz stopnia zaangażowania,
- pracę w ambitnym, twórczym zespole,
- urozmaicone czynności i zagadnienia,
- możliwość korzystania z różnorodnych ubezpieczeń,
- możliwość doskonalenia języków obcych,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach.

 

Magazynier - Logistyk(nr ref. ML2012)

do którego zadań należało będzie:

- koordynacja magazynu,
- przyjmowanie dostaw,
- wydawanie półproduktów,
- koordynacja współpracy z firmami transportowymi,
- koordynacja i współpraca z dostawcami,
- obsługa systemu logistyczno-magazynowego,
- kontrola stanów magazynowych,
- analiza zapotrzebowania

od którego oczekujemy:

- minimum średnie wykształcenie,
- praktyczną znajomość zasad funkcjonowania magazyn,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- język angielski lub niemiecki w stopniu komunikatywnym,
- zdolność pracy w zespole,
- cechy umożliwiające koordynację pracy pracowników wspierających magazyn,
- rzetelność, systematyczność i szybkie przyswajanie wiedzy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- asertywność i zdolność precyzyjnego komunikowania się w zespole


Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z systemem premiowym. Zapewniamy możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia oraz ………. dużo, bardzo dużo, ciekawej pracy.

 
 
 

Konsultant do spraw systemów teleinformatycznych w obszarze IT (NR REF. IT2011)

Zadania:

- administracja siecią lokalną (konfiguracja sieci oraz dostęp do Internetu)
- administracja użytkownikami w domenie
- administracja centralą telefoniczną oraz systemem monitoringu
- administracja serwisem intranetowym
- wsparcie dla użytkowników w zakresie systemów operacyjnych, aplikacji biurowych (głównie: Windows XP, Windows 7, MS Office, Adobe) oraz systemu ERP (Microsoft Dynamic Navision 4.0)
- prowadzenie dokumentacji i rejestrów (rejestr sprzętu i oprogramowania, użytkowników i ich uprawnień)
- nadzór nad realizowaniem Polityki Bezpieczeństwa
- administracja serwisami internetowymi (aktualizacja i wprowadzanie danych)
- monitoring działania systemów informatycznych oraz serwisów internetowych
- wykonywanie kopii bezpieczeństwa
- konfiguracja i wsparcie dla użytkowników w zakresie biurowego sprzętu teleinformatycznego (np. komputery, skanery, drukarki)

Wymagania:

- znajomość sieci opartych o protokół TCP/IP oraz konfiguracji urządzeń sieciowych tj. switch, router, access point
- znajomość systemów operacyjnych Windows XP, Windows 7 i aplikacji biurowych MS Office.
- znajomość/doświadczenie w konfigurowana urządzeń peryferyjnych i drukarek sieciowych
- znajomość pracy w domenie Windows oraz umiejętność zarządzana użytkownikami oraz zasadami grupy w środowisku Active Directory
- znajomość podstaw tworzenia stron internetowych w HTML
- Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie dokumentacji oraz materiałów szkoleniowych

Dodatkowo mile widziane doświadczenie i wiedza w zakresie:

- konfiguracji i zarządzania serwerami Windows Server 2003, Windows Serwer 2008, FreeBSD, SharePoint
- konfiguracji usług w Windows Server oraz Linux: DHCP, DNS, RAS
- konfiguracji i zarządzania serwerami WWW (windows, linux): Internet Information Services, Apache, Nginx
- konfiguracji i zarządzania baz danych: MySQL, Microsoft SQL Server
- definiowania skryptów w środowisku windows (cmd, powershell, VBscript, JavaScript) i harmonogramów zadań
- znajomość HTML, PHP, JAVA, ASP, C#
- znajomość narzędzi (aplikacji) developerskich oraz aplikacji wspomagających administrację systemami teleinformatycznymi

Predyspozycje:

- Kreatywność, pomysłowość, skuteczność w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań teleinformatycznych jak i rozwijaniu obecnych
- Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, znajdowania jej nowych źródeł oraz umiejętność dzielenia się zdobytą wiedzą.
- Odpowiedzialność


Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z systemem premiowym. Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia a także:... dużo, bardzo dużo, ciekawej pracy.

 

Koordynator sprzedaży ds. sieci (marka marketowa)

do którego zadań należało będzie:

- rozwój i tworzenie dystrybucji produktów czekoladowych przeznaczonych do sieci detalicznych i marketów,
- realizacja założonych celów strategicznych i planów sprzedażowych,
- zarządzanie bazą danych i akcjami marketingowymi w obsługiwanym segmencie w ramach założonego budżetu kosztów.

Od kandydatów oczekujemy:

- kreatywności i pomysłowości w wykonywanej pracy,
- doświadczenia w branży FMCG – współpraca z sieciami detalicznymi i marketami,
- wysokiej kultury osobistej i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętności samo-motywacji, pozytywnego nastawienia i odporności na stres,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym konwersacje,
- zdolności negocjacyjne i umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji.

Oferujemy odpowiedzialną pracę w młodym dynamicznym zespole, w międzynarodowym środowisku. Dużo, a nawet bardzo dużo, ciekawej pracy przy wprowadzeniu uznanej zagranicznej czekoladowej marki na rynek Polski w segmencie sieci detalicznych i marketów. Adekwatne wynagrodzenie do poziomu zaangażowania i uzyskiwanych wyników wraz z systemem premiowym. Zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz możliwości rozwoju, szkoleń i kształcenia.

 
Dziękujemy za przesyłanie zgłoszeń, jednocześnie pragniemy poinformować, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
 
 
zarządzanie oraz kompleksowa obsługa serwisów internetowych m.in. chocolissimo.pl, czekoladowytelegram.pl, naturalCHIC.pl
  • milosne wyznania
  • imieninowe zyczenia
  • urodzinowe zyczenia
  • slubne gratulacje
  • slodkie przeprosiny
  • width="214" height="116" />
slodkosci na halloween
Copyright © 2014-2016. E-commerce by best.net